Englannin jatkokurssi KENG9224 Studying and Working Abroad: International Employability Skills

Kaipaatko vahvistusta englannin kielisessä viestinnässä? Entä ansioluettelosi parantamisessa tai työhaastattelutilanteiden hallinnassa? Vai suunnitteletko Erasmus-vaihtoon lähtöä? Houkuttaako ulkomailla opiskelu ja työskentely?

KENG9224 Studying and Working Abroad: International Employability Skills on englanninkurssi, jolla kehität edellä mainittuja taitoja! Kurssi valmentaa opiskeluun ja työskentelyyn ulkomailla.

Tänä vuonna – 2019 – kurssin puitteissa on mahdollista osallistua vapaaehtoiselle ekskursiolle Saksaan, jossa vieraillaan eri yrityksissä, mm. Porsche, Mercedes Benz, Bosch jne. Yrityksissä on mahdollista esitellä ansioluetteloa ja tiedustella mahdollisia harjoittelupaikkoja. Kurssista saa 3 op ilman ekskursiota, jos osallistuu ekskursiolle saa vielä 2 op lisää (min 8. osallistujaa, max 20 osallistujaa). Ekskursio Saksaan on viikolla 42.

Vaasan yliopiston tutkinto-opiskelijoille myönnetään ekskursiota varten 500€ avustusta (opiskelijan omavastuuhinta riippuu matkan lopullisesta hinnasta) lisäksi saat lyhyen johdatuksen saksan kieleen ja kulttuuriin ennen reissua.

Ilmoittaudu kurssille WebOodissa 5.9. mennessä. Ilmoita kurssille ilmoittautumisen yhteydessä osallistutko ekskursiolle.