Energy and Sustainability 5 op -opintojakso tarjolla maksuttomana avoimessa yliopistossa – mahdollisuus tutustua energiatekniikan opintoihin ja hakeutua lukion suoraväylältä tutkinto-opiskelijaksi

Opiskelijat katsovat puhelinta
Avoin yliopisto tarjoaa Energy and Sustainability -opintojakson maksuttomasti kaikille kiinnostuneille. Opintojakso toteutetaan verkossa ajalla 5.10.-15.11.2020. Ilmoittautumisia pyydetään 27.9.2020 mennessä.

Opintojakso soveltuu kaikille energiasta ja kestävästä kehityksestä kiinnostuneille. Opintoihin sisältyy esim. sähköenergiajärjestelmät teknillisestä näkökulmasta, energialähteiden vertaaminen kestävän kehityksen näkökulmasta ja energia-alan liiketoimintaa ja tulevia mahdollisuuksia. Opintojakson avulla voi tutustua tutkinto-opintoihin tai laajentaa ja syventää omaa osaamistaan. Mikäli opiskelija hyväksytään myöhemmin tutkinto-opintoihin, voidaan opintojakso sisällyttää vapaavalintaisiin opintoihin. Tarkemmat tiedot opintojaksosta löydät Opintopolusta.

Opintojakson suorittaminen mahdollistaa lukiolaisille hakeutumisen tutkinto-opintoihin lukion suoraväylän kautta. Lue lisää suoraväylästä Opintopolusta ”hakeminen”-välilehdeltä.

Kristiina Pulakka
Opintopäällikkö, Avoin yliopisto