Energiapäivä tutustuttaa opiskelijat energia-alan yrityksiin

Vaasan Energiainstituutti (VEI) järjestää kuudennen opiskelijoille suunnatun Energiapäivän Vaasan yliopistolla tiistaina 5.11. klo 10-15. Yritykset esittäytyvät sekä ravintola Mathildan että tiedekirjasto Tritonian aulatiloissa. Tritonian auditorio Nississä on myös kuultavissa lyhyet yritysesittelyt.

Energia-ala on nopeasti kehittyvä ja monipuolinen toimiala, joka tarvitsee jatkuvasti uusia, osaavia työntekijöitä. Energiapäivän tarkoituksena on, että yritykset ja opiskelijat kaikilta koulutusaloilta voivat tutustua toisiinsa ja siihen, mitä annettavaa osapuolilla on toisilleen. Kyseessä on alueen suurin akateemisille opiskelijoille järjestettävä rekrytointitapahtuma.

Energiapäivän internet-sivut

Lisätiedot: Vaasan Energiainstituutin tiedotuspäällikkö Teemu Närvä, puh. 0400 817 006, etunimi.sukunimi@vei.fi