BREAK PRO -taukoliikuntaohjelma

BREAK PRO -taukoliikuntaohjelma on työkalu opiskelun tauottamiseen, ergonomian parantamiseen ja hyvinvoinnin lisäämiseen.
Break Pro_logo

Ohjelma muistuttaa tauottamaan opintojasi ja lyhyet taukojumppavideot ohjaavat sinua tekemään päivän mittaan monipuolisia liikkeitä koko keholle. Aseta vain sinulle sopivat aikavälit tai kellonajat taukoliikunnalle. Liikkeet voit valita itse tai antaa ohjelman valita puolestasi.

Vaasan yliopiston opiskelijana saat taukoliikuntasovelluksen käyttöösi sekä puhelimeen että tietokoneellesi.

Saat kätevästi asennettua BREAK PROn taukoliikuntasovelluksen puhelimeesi seuraamalla liitteenä olevaa BreakPro mobiili -käyttöönottoohjeistusta.

BREAK PRO -taukoliikuntasovelluksen saat tietokoneellesi seuraavin askelin:

1. Lataa ohjelma linkistä: https://breakpro.s3.amazonaws.com/3.4.166.0/breakpro_net_setup_user.msi
  2. Asenna ohjelma. Pyydettäessä syötä student.uwasa.fi tai student.uwasa.fi -sähköpostisoitteesi ja syötä sähköpostiisi lähetetty aktivointikoodi.

Jokainen liikuttu minuutti lisää terveyttäsi.

Hyvää taukoliikuntaa!