Avoin yliopisto kesällä 2023

Keltaisia kesäkukkia
Kesälomakausi tuo muutoksia myös avoimen yliopiston aukioloaikoihin. Olemme koonneet tähän uutiseen tärkeitä päivämääriä.

Kesä tuo muutoksia myös avoimen yliopiston aukioloaikoihin. Kesälomakauden aikana palvelemme opiskelijoitamme seuraavasti:

• Avoin yliopisto on suljettuna 1.-16.7.2023.
  • Ajalla 17.-31.7.2023 palvelemme opiskelijoitamme pienemmällä henkilöstömäärällä. Voit tällöin lähettää viestin opiskelijapalveluihimme osoitteeseen avoinyo(at)uwasa.fi
  • Palvelemme normaalisti jälleen 1.8.2023 lähtien.

Huomaathan, että heinäkuun aikana tulleisiin tiedusteluihin vastaamisessa esiintyy normaalia pidempi viive. Palaamme kaikkiin lomakautena tulleisiin yhteydenottoihin viimeistään elokuun kuluessa.

Korkeakoulujen kevään 2. yhteishaun tulokset julkaistaan viimeistään 7.7.2023

Korkeakoulujen kevään 2. yhteishaun tulokset julkistetaan viimestään 7.7.2023, osassa hakukohteita jo tätä ennen. Tämä määräaika koskee avoimen yliopiston väylän, suomenkielisten maisteriohjelmien sekä pääsykokeiden tuloksia. Huomaathan, että valintapäätöksiä ei käsitellä avoimessa yliopistossa. Mikäli sinulla on kysymyksiä hakuun tai valintapäätöksiin liittyen, ole yhteydessä Vaasan yliopiston hakijapalveluihin osoitteessa hakijapalvelut(at)uwasa.fi

Tutustu opintotarjontaamme ja ilmoittaudu mukaan 9.8.2023 alkaen

Täydennämme lukuvuoden 2023-2024 opintotarjontaa verkkosivuillemme vielä kesän ja alkusyksyn aikana. Ilmoittautuminen Vaasan yliopiston avoimen yliopiston omiin toteutuksiin alkaa keskiviikkona 9.8.2023 klo 10.00. Kun ilmoittaudut elokuun -23 aikana, on opintomaksu vain 10€/op. 1.9.2023 alkaen opintomaksu on 12€/op.

Avoimen yliopiston väki toivottaa kaikille aurinkoista kesää!