robocoast meetup
Päivitetty 31.1.2024 | 10:01

Webinaari: Kyberturvallisuus ja rikollisuus (Robocoast MeetUp)

Aika
Ke 21.2.2024 | 08:15 - 09:00
Paikka

Suomi

Kuule viimeisimmät päivitykset digitaaliteknologian alalta ja laajenna verkostoasi Robocoast MeetUp -webinaarisarjan parissa! Sarjan ensimmäinen osa antaa ajankohtaiskatsauksen Kyberturvallisuuden ja -rikollisuuden maailmasta. Esityksen pitää tutkijatohtori Jyri Paasonen Vaasan yliopistosta.Tarjolla on myös käytännön vinkkejä riskienhallinnan, sääntelyn vaatimuksien toteuttamiseen sekä standardien hyödyntämiseen.

8:15 – 8:20 Robocoast EDIH terveiset, Pirita Ihamäki

8:20 – 8:50 Kyberturvallisuus ja rikollisuus, Jyri Paasonen, tutkijatohtori, Vaasan yliopisto

8:50 – 9:00 Keskustelua ja Robocoast-asiantuntija vastaa kysymyksiin

Ilmoittaudu mukaan tästä

Robocoast Digital Meetup -webinaarisarja tarjoaa yrityksille mahdollisuuden tutustua uusimpiin digitaalisen teknologian innovaatioihin. Sarjan tavoitteena on edistää yritysten ja korkeakoulujen välistä yhteistyötä sekä tunnistaa uusia innovaatiomahdollisuuksia. Webinaarit ovat erinomainen tilaisuus pysyä ajan tasalla alan kehityksestä ja luoda uusia kumppanuuksia.

Sarja on osa Robocoast EDIH -palveluita. Robocoast EDIH:n toimintaa osarahoittavat Euroopan unioni, Business Finland ja Robocoast EDIH:n toteuttajakumppanit. Vaasan yliopisto, Vaasan ammattikorkeakoulu ja Yrkeshögskolan Novia ovat mukana Robocoast EDIH -konsortiossa, johon kuuluu yhteensä 15 suomalaista korkeakoulua ja kaksi elinkeinoyhtiötä yhdeksästä eri maakunnasta.