KTL Hanne Ala-Harjan   tuotantotalouden alaan kuuluva väitöskirjatutkimus “Logistic decisions effects to the food supply chains sustainable performance – model and case studies”  tarkastetaan tiistaina 16.12.2014 klo 12 auditorio Kurténissa (Tervahovi).

Vastaväittäjänä tilaisuudessa toimii professori Girma Gebresenbet (Swedish University of Agricultural Sciences) ja kustoksena professori Petri Helo.

Väitöskirja asetetaan julkisesti nähtäville eli naulataan yliopiston väitöskirjataululle perjantaina 5.12.2014 klo 12.00, jonka jälkeen väitöskirjaa on saatavilla yliopiston infopisteestä (Tervahovi).

naulaus_alaharja.jpg

Etusivu Yliopisto Koulutus Tutkimus Yhteistyö Opiskelijat Alumnit Media Kumppanit Vierailijat Tekniikka