Päivitetty 26.10.2023 | 11:10

Vaasan yliopiston VEBIC SuomiAreenalla: Kestävä kehitys, lopetetaanko ilmastoprokrastinaatio?

Ma 11.7.2022 | 14:00 - 14:45

Rantalava
Eteläranta
28100 Pori
Suomi

Vaasan yliopiston energian ja kestävän kehityksen VEBIC-tutkimusalusta sekä Energy Vaasa järjestävät tapahtuman Porissa SuomiAreenalla 11. heinäkuuta 2022 klo 14:00-14:45. Tilaisuuden juontaa VEBICin johtaja Suvi Karirinne.

Provokatiiviset asiantuntujat tulevat ja kertovat miten ilmastoprokrastinaatio on sekä kallista että täysin vastuutonta käyttäytymistä omalle, yrityksien ja maan talouudelle. Tulevaisuus ei pelastu järjettömällä rahankäytöllä, kun energiatehokas teknologia on jo olemassa.

Äänessä ovat Suvi Karirineen lisäksi muun muassa Kristoffer Jansson (VASEK), Henri Kinnunen (WOIMA Finland), Sari Kola (The energysampo ecosystem) ja Juha Ripatti (Westenergy).

Katso päivitetty ohjelma SuomiAreenan sivuilta.