Päivitetty 24.8.2021 | 17:08

Tietoprovinssi Seinäjoella

Aika
Pe 27.9.2013 | 11:00 - 20:00

Tietoprovinssi on matka tieteen ympäri yhdessä, päivässä. Siellä Vaasan yliopisto sekä muut Seinäjoen yliopistokeskuksessa toimivat korkeakoulut esittelevät tutkimustaan, kehittämistyötään ja muuta toimintaansa ymmärrettävästi ja ihmisläheisesti. Vaasan yliopistosta mukana on mm. Seinäjoen yksikön tutkijoita, avoin yliopisto ja Levón-instituutti.

Vuonna 2013 Tietoprovinssissa on muutama laajempi teema:

• Elintarvikkeet ja hyvinvointi
  • Logistiikka ja energia
  • Alueellisuus, paikallisuus ja osallistuminen

Tietoprovinssi on tarkoitettu kaikille, ikään, sukupuoleen tai ammattiin katsomatta. Tietoprovinssia voi kuvata tiedon noutopöydäksi, josta kukin voi käydä napsimassa itselleen sopivan määrän parhaita paloja. Kravatin ja jakkupuvun voi jättää kotiin, Tietoprovinssiin voi piipahtaa kesken päivän. Tapahtumia on ainakin Framilla sekä keskusairaalassa, maakuntakirjastossa ja maakuntamuseossa.

Ohjelma elää ja sitä päivitetään h-hetkeen asti. Tarkista aikataulut ja tarjonta osoitteesta www.tietoprovinssi.fi