Blockchain

Paikka

Vaasan yliopisto, Fabriikki, F140
Suomi

Vaasan yliopisto ja Powered by Blockchain -hanke järjestävät lohkoketjuteknologian hyödyntämiseen eri toimialoilla painottuvan koulutusiltapäivän 13.4.2023. Alati muuttuvassa globaalissa kyberturvallisuusympäristössä lohkoketjuteknogia tarjoaa mahdollisuuden datan turvalliseen varmistamiseen ja jakamiseen. Koulutus on oiva ensiaskel erilaisten lohkoketjujen ymmärtämiseen, ja sovelluskohteiden hahmottamiseen.

Koulutusiltapäivä järjestetään Vaasan yliopistolla 13.4.2023 ja sisältää yliopiston asiantuntijoiden luennot lohkoketjutekonolgian perusteiden hahmottamisesta. Iltapäivä antaa eväät sovelluskohteiden löytämiseen eri toimialoilla. Koulutusiltapäivän esitykset ovat englanniksi.

Ilmoittaudu:  https://sites.uwasa.fi/poweredbyblockchain/education-day/

Koulutukseen osallistuminen on yritysten osallistujille de minimis -tuen (vähämerkityksellinen valtiontuki) alaista (arvoltaan 107 euroa/osallistuja). De minimis -lomakkeet toimitetaan sähköpostilla.

Programme:

Time Program Speakers
12.00 Welcoming words

Project coordinator Tomi Salo

12.10 Blockchain in supply chain management

Assistant Professor Khuram Shahzad

Assistant Professor Ahm Shamsuzzoha

13.00 Unleashing the Power of Blockchain in Finance: A Quick Overview on the Investment Opportunities, Financing Strategies, Trading Innovations, and Beyond.

Post-Doctoral Researcher Niranjan Sapkota

Senior Researcher Anupam Dutta

Coffee break

14.30-