Tapahtuman mainos

Wolff-auditorio/ Vaasan yliopisto
Suomi

Tervetuloa Positiivista varausta -tapahtumaan

Suomalaisella akkualalla on edessään vuosikymmenen mahdollisuus. Tule aitiopaikalle seuraamaan, miten voit olla mukana ratkaisemassa sähköistyvän maailman haasteita.

Tapahtumassa kurkistetaan akkualan koulutuksen tulevaisuuteen otsikolla ‘Kuinka tehdään akkuteollisuus houkuttelevaksi?’. Hybriditilaisuus järjestetään Vaasan yliopistossa, Wolff auditoriossa 10.11. klo. 13.00–15.00. Sen jälkeen klo 15.00–16.00 on paikan päällä mahdollisuus verkostoitua yritysten kanssa.

Tapahtuman puhujina ovat innovaatiotohtori Sari Kola ja myynti- ja markkinointipäällikkö Marko Kuokkanen Teknologiakeskus Merinovalta ja Juho Heiska yliopettaja VAMK. Mukana keskustelemassa paneelissa EPECin toimitusjohtaja Jyri Kylä-Kaila, energiatekniikan opiskelijat Noora Ketola,  Robin Hägqvist VAMK:sta ja Jari Saarenpää opettaja VAMIA.

Tapahtuma on osa Suomen kiertävää Positiivista varausta -tilaisuutta, jolla kasvatetaan ymmärrystä suomalaisen akkualan roolista sähköistyvän maailman haasteiden ratkaisemisessa. Kiertue on osa kansallisen akkustrategian toteutusta ja sen mahdollistaa työ- ja elinkeinoministeriö.

Positiivista varausta -tapahtuman järjestävät Vaasan yliopisto, VAMK ammattikorkeakoulu, Novia ammattikorkeakoulu, Åbo Akademi, Vamia,  Yrkesakademin i Österbotten ja Merinova.

Tervetuloa paikan päälle tai katsomaan striimiä. Ilmoittaudu tilaisuuteen.