KTL Olli Välimäen talousoikeuden alaan kuuluva väitöskirja ”Rahoitussopimuksen kovenanttiohjaus. Vakuuden arvioinnista kohti sopimusoikeudellisia riskinhallintamekanismeja. Tarkasteltavana erityisesti informaatio ja kumppanuus” tarkastetaan torstaina 5.6.2014 klo 14 Kurtén-auditoriossa (C203).

Vastaväittäjinä tilaisuudessa toimivat professorit Lili-Anne Kihn (Tampereen yliopisto) ja Juha Karhu (Lapin yliopisto) sekä kustoksena professori Vesa Annola (Vaasan yliopisto). Väitöstilaisuus on suomeksi.

Väitöskirja asetetaan esille yliopiston väitöskirjataululle tiistaina 27.5.2014 klo 13.30, jonka jälkeen väitöskirjaa voi tiedustella Tervahovin info-pisteestä. Väitöskirjoja on saatavana rajoitettu määrä.

Väitöskirjan tilaukset: Lakimiesliiton Kustannus, www.kauppakamarikauppa.fi