Päivitetty 8.4.2022 | 08:04

Ke 13.4.2022 | 11:00 - 15:00
Paikka

Suomi

Tule tutustumaan kampuksen eri toimijoihin Opiskelijoiden mielenterveyspäivän rastiradalle keskiviikkona 13.4. klo 11–15!

Rastirata on matalan kynnyksen tapahtuma, johon voit osallistua joko yksin tai porukassa. Rastiradalla kierretään kampuksella sijaitsevia rasteja, ja jokaisesta vierailemastasi rastista saat passiin merkinnän. Kerää 8 merkintää niin olet mukana arvonnassa!

Mukana rastiradalla: YTHS, VOAS, korkeakoulupappi, omaohjaajat, opintopsykologi, Mikä neuvoksi -hanke, TEK, VESO, VYY x T-tiimi, yliopiston liikuntapalvelut, VORU - Vaasan Opiskelevat Reserviupseerit ry, Warrantti, Tutti, CoMedia ja Hallinnoijat.

Lisätietoa rastiradasta VYY:n FB-tapahtumasta Mielenterveyspäivän rastirata / Mental Health Day’s Campus Rally.

Tapahtumassa noudatetaan viranomaisten ohjeistuksia tapahtumien järjestämisessä. Muistathan huolehtia omasta käsihygieniasta tapahtumissa. Mikäli tunnet olosi kipeäksi, älä saavu paikalle tapahtumaan.