Päivitetty 1.2.2022 | 10:02

MBA-tutkielmapäivä

To 24.2.2022 | 12:00 - 18:00

Suomi

MBA-koulutus huipentuu lopussa ns. lopputyöhön tai kehittämistyöhön 15 op. Jotta kaikki pääsevät hyvin alkuun ja saavat selkeät suuntaviivat työnsä tekemiseen, järjestämme tutkielmapäiviä liittyen lopputyön tekemiseen.

Tänä keväänä järjestämme tutkielmapäivät seuraavasti: 24.2. klo 12-18 ja 30.5. klo 12-18 etäkoulutuksena. Näissä päivissä päivän vetäjä on professori Marko Kohtamäki.

Tutkielmapäiviin voi ja kannattaa osallistua jo hyvissä ajoin. Osallistuessaan tutkielmapäivään, ei tarvitse olla vielä valmista tutkimussuunnitelmaa eikä välttämättä lopputyön aihettakaan. Tutkielmapäivissä voi keskustella ja pallotella ajatuksiaan professori Marko Kohtamäen kanssa. Häneltä saa vinkkejä ja ajatuksia tutkielman toteuttamiseen ja myös siihen, miten sitä kannattaa alkaa työstämään. Kun olet ilmoittautunut lopputyömoduulin, saat osallistua tutkielmapäiviin niin monta kertaa kun haluat.

Tutkielman tekeminen etenee seuraavasti: Kun sinulla on ajatus siitä, mistä aiheesta haluat lähteä työtäsi tekemään, kirjoita siitä noin puoli – 1 A4 ja laita sen minulle Maijastiinalle. Lähden aiheesi perusteella kartoittamaan sinulle sopivaa ohjaajaa. Jokaiselle etsitään aiheeseen perehtynyt asiantuntija, joka on substanssisi osaaja.

Alla linkki tutkielmapäiviin osallistumisesta:

Edellä mainittujen virallisten tutkielmapäivien lisäksi järjestämme käytännönläheisen ns. ”karvalakki” tutkielmapäivän 30.3.2022 klo 16.30-20. Päivän vetäjänä toimii Maijastiina Jokitalo. Päivä on hyödyllinen ja antoisa sinulle, jotka et ole tottunut tuottamaan (tieteellistä)tekstiä tai tekemään tutkimusta tai et ole tottunut kirjoittaja. Päivässä on tarkoitus auttaa ja yksinkertaistaa tutkielman tekemisen prosessia, ja saat apua kaikkiin sinua askarruttaviin kysymyksiin. Päivässä käydään tutkielman tekemistä läpi kohta kohdalta hyvin käytännönläheisesti ja yksinkertaisesti. Kaikkiin päiviin voi osallistua omien tarpeiden ja aikataulun mukaan.

Jos olet jo ilmoittautunut kevään päiviin, niin huomioimme sinut kyllä. Ei tarvitse tehdä ilmoittautumista uudelleen.

Mikäli tulee mitä tahansa kysyttävää, niin olethan yhteydessä Maijastiinaan: maijo@uwasa.fi, 029 449 8199.