Päivitetty 19.4.2022 | 11:04

Lähiöpäivät Vaasan Ristinummella 20.4. ja Olympiakorttelissa 21.4.

Ke 20.4.2022 | 15:00 - To 21.4.2022 | 18:00

Vaasan Ristinummen kyläkeskus Kultanummi ja Olympiakorttelin keskusaukio
Suomi

Tervetuloa Lähiöpäiville!

Image

Vaasan yliopiston Lähiö-Inno-hanke järjestää asukaspäivän 20.4. Vaasan Ristinummella ja 21.4. Olympiakorttelissa.

Lähiö-Inno on kaksivuotinen tutkimushanke, joka tutkii lähiöiden sosiaalista kestävyyttä ja lähiöiden kehittämistä asukaslähtöisesti. Lähiöpäivien aikana voit tutustua Vaasan yliopistossa tehtävään tutkimukseen, joka käsittelee Olympiakorttelin ja Ristinummen alueita.

Tule moikkaamaan tutkijoita

Päivien aikana Lähiö-Innon tutkijat kertovat hankkeesta ja sen tuloksista. Molempina päivinä tarjolla on kahvia ja pullaa sadalle ensimmäiselle, joten paikalle kannattaa kiiruhtaa nauttimaan hyvästä seurasta ja notkuvasta kahvipöydästä.

Tule tapaamaan Lähiö-Inno-väkeä Ristinummelle 20.4. klo 15–18 kyläkeskus Kultanummen edustalle. Huonon sään sattuessa tapahtuma järjestetään sisätiloissa.

Tai tule tapaamaan Lähiö-Inno-väkeä Olympiakortteliin Olympiakorttelin keskusaukiolle 21.4. klo 15–18.  Huonon sään sattuessa tapahtuma on sisätiloissa Q-talossa.

Lisätietoa

Lähiö-Inno-hankkeen johtaja, aluetieteen yliopistonlehtori Ilkka Luoto, Vaasan yliopisto, puh. 029 449 8383, ilkka.luoto@uwasa.fi

Yhteistyökumppanit: Ympäristöministeriö, Vaasan kaupunki, Vaasan opiskelija-asuntosäätiö, Kiinteistö Oy Pikipruukki, Kiinteistö Oy Sekahaku