Päivitetty 21.3.2022 | 12:03

Hyvinvointipäivän minimessut

Ke 30.3.2022 | 11:00 - 13:00

Suomi

Hyvinvointipäivän minimessut järjestetään ravintola Mathildan aulassa klo 11.00–13.00.

Paikalla minimessuilla ovat: YTHS, korkeakoulupappi Timo Kaukomaa, yliopiston liikuntakoordinaattori, opintopsykologi, omaohjaajat,  ylioppilaskunnan häirintäyhdyshenkilö, yliopiston tasa-arvovastaava, Juvenes, Mikä neuvoksi -hanke, yliopiston digimentorit, yliopiston työsuojeluvaltuutettu, muutoksen tukiryhmä sekä Hack the Happiness -hackathon.

Tervetuloa mukaan!

Hyvinvointipäivän järjestäjät suhtautuvat epidemian ehkäisyyn vakavasti ja vastuullisesti. Noudatamme viranomaisten ohjeistuksia tapahtumien järjestämisessä. Muista huolehtia omasta käsihygieniasta Hyvinvointipäivän tapahtumissa. Mikäli tunnet olosi kipeäksi, ethän saavu paikalle tapahtumaan.