Vaasan Energiainstituutti (VEI) järjestää seitsemännen opiskelijoille suunnatun Energiapäivän Vaasan yliopistolla tiistaina 4.11.2014 kello 10.00 - 15.00. Yritykset esittäytyvät ständeillään ravintola Mathildan ja tiedekirjasto Tritonian aulatiloissa. Tiedekirjasto Tritonian auditorio Nississä pidetään lyhyet yritysesittelyt. Energiapäivän internetsivut löytyvät osoitteesta www.thunderbolt.fi.

Energia-ala on nopeasti kehittyvä ja monipuolinen toimiala, joka tarvitsee jatkuvasti uusia, osaavia työntekijöitä. Ala tarjoaa runsaasti mahdollisuuksia kaikkien eri koulutusalojen opiskelijoille - ei pelkästään teknisten alojen osaajille. Tapahtumassamme yritykset ja opiskelijat voivat tutustua toisiinsa ja siihen, mitä annettavaa osapuolilla on toisilleen. Energiapäivä on alueen suurin akateemisille opiskelijoille järjestettävä rekrytointitapahtuma.

Tapahtuman Facebook-sivut