Päivitetty 24.8.2021 | 16:08

Aika
Ma 22.4.2013 | 13:45 - La 27.4.2013 | 13:30

Saksalainen teemaviikko

Viikolla 17 vietetään Tritoniassa saksalaista teemaviikkoa. Viikon aikana esitetään Nississä saksalaisia elokuvia, pidetään luentoja saksan kielestä ja kirjallisuudesta sekä annetaan saksan kielen oppitunteja. Kirjastossa järjestetään myös Saksaan liittyviä kirjanäyttelyjä. Café Oskar tarjoaa viikon aikana saksalaisia herkkuja. Willkommen in Tritonia!

Ohjelma

Teemaviikko järjestetään yhteistyössä Vaasan yliopiston saksan kielen ja kirjallisuuden yksikön, Vaasan ammattikorkeakoulun sekä Goethe-Institut Finnlandin kanssa.

Deutsche Themenwoche

In der Woche 17 findet in Tritonia eine Themenwoche zur Deutschen Sprache und Kultur statt. Während der Deutschen Woche gibt es Filmvorführungen und Vorträge sowie Workshops zur deutschen Sprache für jedermann. In der Bibliothek können Sie zudem Bücherausstellungen ausgewählter Werke in deutscher Sprache besuchen. Café Oskar bietet während der gesamten Woche deutsche Spezialitäten an. Herzlich Willkommen in Tritonia!

Programm

Die Themenwoche wird organisiert in Zusammenarbeit mit dem Institut für deutsche Sprache und Literatur der Universität Vaasa sowie dem Goethe-Institut Finnland.

Tysk temavecka

Vecka 17 firas en tysk temavecka i Tritonia. Under veckan visas i Nissi tyska filmer, ges föreläsningar om tyska språket och litteraturen samt lektioner i tyska.  I biblioteket arrangeras även bokutställningar med tyskt tema. Café Oskar erbjuder under denna vecka tyska läckerheter. Willkommen in Tritonia!

Programmet

Temaveckan ordnas i samarbete med Vasa universitets enhet för tyska språket och litteraturen, Vasa yrkeshögskola samt med Goethe-Institut Finnland.