Vaasan yliopiston CANopen-osaamiskeskus C3 järjestää seminaarin ”Avoin ja systemaattinen, moniteknisen suunnittelutiedon hallinta” 9.–10.12.2014.

Seminaaria edeltävät minimessut tiistai-iltana 9.12. tiedekirjasto Tritonian aulassa klo 16.00–20.00.

Keskiviikkona 10.12. seminaarissa kuullaan ammattilaisia alan yrityksistä sekä Vaasan yliopistosta ja Tampereen teknillisestä yliopistosta. Seminaariin odotetaan osallistujia alan teollisuudesta ja oppilaitoksista kautta maan. Seminaarin järjestetään tiedekirjasto Tritonian Nissi-salissa alkaen klo 8.30.

C3 Vaasa on Vaasan yliopiston Teknilliseen tiedekuntaan vuonna 2013 perustettu CANopen-osaamiskeskus, joka toimii Saksassa pääpaikkaansa pitävän Can in Automation (CiA) -järjestön auktoroimana. Osaamiskeskuksen tarkoituksena on CAN-väylätekniikkaan keskittyvän koulutuksen, testauspalvelujen ja teknisen konsultoinnin tarjoaminen sekä CAN-väylätekniikkaan liittyvä tutkimustyö.

Seminaariohjelma ja lisätiedot