Avoimen iltamat -seminaarin esite

Kalevankatu 35
60100 Seinäjoki
Suomi

Miksi aloittaminen on niin vaikeaa?

Tuntuuko tutulta, että jotain tarvitsisi tehdä, mutta et vain saa aikaiseksi? Ei huolta - Joni Jaakkola kertoo Avoimen iltamissa, miten onnistut muutoksessa kohti parempaa hyvinvointia ja saavutat pysyviä tuloksia omassa hyvinvoinnissasi!

Avoimen iltamat on maksuton ja kaikille avoin tapahtuma, jossa esitellään avoimen korkeakoulutuksen mahdollisuuksia Etelä-Pohjanmaalla. Iltamat järjestetään keskiviikkona 17.8.2022 Kampustalon Seinäjoki-salissa. Voit tutustua koulutusmahdollisuuksiin ja jututtaa opintoneuvojia aulatilassa klo 17-18, luento-osuus alkaa salissa klo 18.

Iltamien pääpuhuja Joni Jaakkola on aviomies, isä, DI, luennoitsija, tietokirjailija, toimitusjohtaja, yrittäjä, työhyvinvointi- ja voimaharjoitteluvalmentaja sekä ratkaisukeskeinen valmentaja. Jonin puheenvuorot yhdistelevät sopivassa suhteessa sekä tutkittua tietoa ihmisen hyvinvoinnista että vuosien varrella kerättyä valmennuskokemusta. Tilaisuuden juontaa Etelä-Pohjanmaan kesäyliopiston rehtori Olli-Pekka Viinamäki.

Väliajalla on mahdollisuus ostaa kahvia Kampustalon kahvilasta.

Tapahtuman järjestävät yhteistyössä Etelä-Pohjanmaan alueen avointen yliopistojen toimijat (mukana myös Vaasan yliopiston avoin yliopisto) sekä SeAMK Avoin AMK. Ennakkoilmoittautumista ei tarvita.

Lämpimästi tervetuloa tutustumaan koulutusmahdollisuuksiin sekä kuulemaan vinkit parempaan hyvinvointiin!

Lisätietoja tapahtuman Facebook-sivuilta