Päivitetty 28.4.2022 | 16:04

Asiantuntijaorganisaation johtaminen paikkariippumattoman työn aikakaudella

Ke 4.5.2022 | 16:15 - 17:30

Kokkolan yliopistokeskus Chydenius sekä etäyhteys
Suomi

• Science Meets Business in Kokkola: Asiantuntijaorganisaation johtaminen paikkariippumattoman työn aikakaudella

• Aika 04.05.2022 klo 16.15–17.30
  • Paikka Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Talonpojankatu 2B, Kokkola, Ulappa-sali, tilaisuutta on myös mahdollista seurata verkon välityksellä. Tilaisuutta ei tallenneta.

Tervetuloa yleisöluennolle!

Professori Tomi Kallio (Vaasan yliopisto, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius) esittelee tosielämän esimerkein asiantuntijaorganisaation johtamiseen liittyviä ydinkysymyksiä. Kommentaattorina toimitusjohtaja Hannu Sarja.

Alustaja

Liiketoiminnan kehittämisen professori KTT, HTT Tomi J. Kallio (Vaasan yliopisto, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius).
Professori Kallio on tutkinut asiantuntijatyön johtamista ja asiantuntijaorganisaatioiden toimintaa pian 20 vuoden ajan niin kotimaassa kuin ulkomailla ja julkaissut aihepiistä lukuisia tieteellisiä julkaisuja. Professori Kallion tutkimuksen erityisiä kiinnostuksen kohteita ovat olleet muiden muassa asiantuntijoiden ura, asiantuntijoiden motivaatio ja sitoutuminen, suoritusmittaus asiantuntijatyössä sekä asiantuntijaorganisaatioiden koordinaatiomenetelmät. Tässä yleisöluennossa professori Kallio esittelee käytännönläheisesti ja tosielämän esimerkein asiantuntijaorganisaation johtamiseen liittyviä ydinkysymyksiä. Esitys peilailee erityisesti koronakriisin kiihdyttämän paikkariippumattoman työn roolia asiantuntijaorganisaatioiden kannalta.

Lue lisää ja ilmoittaudu seuraamaan joko paikan päällä tai etänä. Tilaisuus on maksuton: https://www.chydenius.fi/fi/kauppatieteet/ajankohtaista/science-meets-business-in-kokkola-asiantuntijaorganisaation-johtaminen-paikkariippumattoman-tyon-aikakaudella