Syksyinen Vaasa, kuva: Mikael Matikainen / Vaasan kaupunki

Su 30.6.2024 | 09:00 - Ke 3.7.2024 | 16:00

Vaasan yliopisto
Suomi

Multinational Finance Societyn 30. vuosittainen konferenssi järjestetään 30.6.-3.7.2024 Vaasan yliopistossa.

Konferenssin tavoitteena on tuoda yhteen akateemisia tutkijoita, opettajia, tohtoriopiskelijoita ja käytännön toimijoita eri kansainvälisistä instituutioista ja tarkastella ajankohtaisia rahoitukseen liittyviä kysymyksiä ja tutkimustuloksia, mukaan lukien viimeaikaiset rahoitus- ja talouskriisit. Konferenssiin hyväksytään teollisuus- ja kehitysmaita koskevia esityksiä kaikilta rahoitus-, laskentatoimen ja taloustieteen aloilta.

Konferenssin pääpuhujina ovat professori Jérôme B. Detemple Bostonin yliopistosta ja professori  Renée Adams - Oxfordin yliopiston Saïd Business Schoolista.

Lue lisää konferenssista ja ilmoittaudu

Konferenssin yhteistyökumppanit ovat Vaasan yliopisto ja Ball State University, Miller College of Business, USA.

Kuva: Mikael Matikainen/ Vaasan kaupunki