Opiskelijat mukaan kampuskehitykseen

Vaasan yliopiston opiskelijat
Kevään 2021 aikana otamme opiskelijat mukaan kampuskehitykseen entistä enemmän. Järjestämme tammi-helmikuun aikana kaksi tapahtumaa, joiden tavoitteena on informoida sekä osallistaa opiskelijoita kampuskehitykseen.

Järjestämme opiskelijoille infotilaisuuden 26.1.2021 klo. 14.00. Tilaisuuden pitävät yliopiston rehtori Jari Kuusisto, talousjohtaja Harri Salmela sekä tilapalveluiden päällikkö Anne-Mari Vatunen. Tavoitteena on kertoa hankkeen syistä, tavoitteista sekä tahtotiloista sekä hankkeen lähitulevaisuudesta ja vaikutuksista arjen elämään.

Tilaisuudessa vastaamme opiskelijoilta saatuihin kysymyksiin. Kysymyksiä kerätään VYYn Instagram Storyissa viikolla 2. Linkki tilaisuuteen löytyy tämän uutisen lopusta.

Helmikuussa järjestämme workshop-tapahtuman, jossa opiskelijoilla on mahdollisuus ideoida ja vaikuttaa kampuskehitykseen. Tapahtuman vetää hankkeen pääsuunnittelija Kimmo Lintula, joten työpajan ideat ja ajatukset pääsevät mukaan suunnittelutyöhön ilman välikäsiä. Ilmoittautuminen tapahtumaan alkaa viikolla 5, ja siitä tiedotetaan erikseen. Myös vaihto-opiskelijat ovat tervetulleita.

Linkki tammikuun infotilaisuuteen

Huom! Nämä tapahtumat on tarkoitettu opiskelijoille. Tulethan siis mukaan käyttäen student.uwasa.fi -sähköpostiosoitetta.