Kenelle Suuri Sydän –palkinto? Ehdota palkinnon saajaa 16. maaliskuuta mennessä!

Suuri Sydän -palkinto 2022 - Big Heart Award 2022
Suuri Sydän -palkinto on Vaasan yliopiston tasa-arvo- ja yhdenvertaisuuspalkinto.

Palkinto voidaan myöntää henkilölle tai ryhmälle, joka on edistänyt ja toteuttanut tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta yliopistoyhteisössä, esimerkiksi:

• kohtaa kaikki kollegat, opiskelijat ja muut ihmiset yksilöinä arkipäivän toiminnassa ja tapaamisissa
  • ottaa toiset huomioon keskusteluissa ja kohtaamisissa, mm. kielen ja aiheen valinnassa, niin että kaikki voivat osallistua keskusteluun ja tuntevat olonsa tervetulleiksi yliopistoyhteisöön

Yliopistoyhteisön jäsen voi esittää palkinnon saajaksi Vaasan yliopistoyhteisön jäsentä (opiskelija/henkilökunnan edustaja) tai ulkopuolista henkilöä tai ryhmää, jonka toiminta liittyy läheisesti Vaasan yliopistoon. Esityksestä tulee ilmetä:

• esittäjän nimi
  • ketä esitetään
  • perustelut, miksi esitetty henkilö tai ryhmä ansaitsee Suuri Sydän -palkinnon.

Ehdotuksia palkinnonsaajiksi voi esittää 16.3.2022 mennessä yliopiston Tasa-arvo- ja yhdenvertaisuustyöryhmälle Webropol-lomakkeella. Palkinto jaetaan 30.3.2022 järjestettävänä Hyvinvointipäivänä.

Lisätietoja Suuri Sydän -palkinnosta yliopiston verkkosivuilta kohdasta Yliopisto > Strategia ja arvot > Tasa-arvo ja yhdenvertaisuus