Ilmoittaudu kansainväliselle kesäkurssille Introduction to Global Studies

Opiskelijat katsovat kameraan
Kurssilla Introduction to Global Studies (3 op) käsitellään globalisaatiota esim. talouden ja kulttuurin näkökulmista. Ilmoittautuminen kurssille on käynnissä 1.-11.6.2021.

Opintojakson toteuttaa espanjalainen Cantabrian yliopisto. Opintojaksolle osallistuu opiskelijoita Suomen lisäksi Espanjasta, Saksasta, Italiasta, Belgiasta, Ranskasta ja Puolasta.

Introduction to Global Studies -opintojakso toteutetaan täysin verkko-opintoina 5.-16.7.2021. Opintojaksoon kuuluu verkkoluentoja arkipäivisin. Katso tarkemmat kurssin sisällöt ja tiedot esitteestä.

Kurssille on varattu viisi paikkaa Vaasan yliopiston opiskelijoille ja ilmoittautua voivat kaikki tutkinto-opiskelijat. Opintojakso on mahdollista sisällyttää vapaavalintaisiin opintoihin.

Ilmoittautuminen tapahtuu liitteenä olevalla lomakkeella. Täytä lomake ja palauta sähköpostilla assistentti Maria Pärukselle, maria.parus(a)uwasa.fi viimeistään 11.6.2021. Lomakkeeseen ei tarvitse leimoja tai allekirjoitusta eikä sitä tarvitse tulostaa ja skannata. Sähköinen täyttäminen riittää. Opiskelijat valitaan kurssille motivaation perusteella, joten liitä sähköpostiin muutama lause siitä, miksi haluat osallistua kurssille.

Opintojakso toteutetaan osana EUNICE-verkostoyliopiston toimintaa, josta tiedotetaan opiskelijoita syksyllä laajemmin.

Maria Pärus
assistentti, jatkuva oppiminen