VIRPI – Virtuaaliset influensserit kiertotalouden arvoketjujen kehittämisessä

Hankkeen perustiedot

Kesto
Hankkeen kesto
-
Budjetti
Ulkoinen rahoitus
222 373€
Ulkoinen rahoitus, Vaasan yliopiston osuus
222 373€
Kokonaisbudjetti
259 216€
Kokonaisbudjetti, Vaasan yliopiston osuus
259 216€
Yksiköt ja ryhmät
Hankkeeseen osallistuvat Vaasan yliopiston toimijat
Tekniikka ja innovaatiojohtaminen
Networked value systems NeVS
Rahoittajat
Vastuuhenkilö
Tutkijat
Hanketta koordinoiva organisaatio

Hankkeen kuvaus

Hankkeen tavoitteena on auttaa eteläpohjalaisia kiertotalouden arvoketjuissa toimivia yrityksiä kehittämään liiketoimintaansa hyödyntämällä virtuaalisia influenssereita tuotteidensa markkinoinnissa ja asiakaspalautteen keräämisessä sosiaalisessa mediassa. Käytännön kokemusten keräämiseksi hankkeessa toteutetaan ja pilotoidaan kolme demonstraatiota virtuaalisista influenssereista. Demoilla on tarkoitus edistää kokonaisen kiertotalouden arvoketjun toimintaa digitaalisen markkinoinnin suhteen, ei pelkästään niiden yksittäisten yritysten, jotka osallistuvat hankkeeseen tiettyjen arvoketjujen edustajina.