EXAM-tenttivierailu Vaasan yliopistossa

Tutustu yksityiskohtaisempiin, kuvia sisältäviin ohjeisiin.

Jos sinulla on kysyttävää EXAM-tentteihin liittyen, lähetä sähköpostia exam(at)uwasa.fi

Siirry tästä EXAM-järjestelmään.

Tenttivierailu Vaasan yliopistossa

Vaasan yliopiston tenttitila F222 sijaitsee Fabriikki-rakennuksen 2. kerroksessa, osoitteessa Yliopistonranta 10.

• Et tarvitse erillistä kulkulupaa tai kulkukorttia tenttitilaan pääsyyn. Tenttikoneille ei vaadita erillistä kirjautumista.
  • Huom. kulku saliin F222 arkisin klo 18 jälkeen sekä lauantaisin ainoastaan merenpuoleisesta pääovesta tai sen viereisellä hissillä.

Aukioloajat:

Tenttiminen on mahdollista ma - pe klo 8 - 20 ja lauantaisin klo 12 - 16.

Tenttikoneelta löytyvät ohjelmat:

• Adobe Reader, Word (engl. 2016), Excel (engl. 2016), OneNote, Laskin, Paint ja Notepad sekä pakattujen tiedostojen avausohjelma.

Tilassa on reaaliaikainen ja tallentava videovalvonta (kuva ja ääni).

Kirjautuminen

Tenttikoneet eivät vaadi erikseen kirjautumista. EXAM-järjestelmään kirjaudutaan HAKA-kirjautumisen kautta, omilla käyttäjätunnuksilla.

• Jos tenttiaikasi ei ole vielä alkanut ja olet oikealla koneella järjestelmä ilmoittaa, että tenttisi alkaa pian.

• Jos olet väärällä koneella, järjestelmä kertoo millä koneella ja mihin aikaan tenttisi on.

• Jos tenttiaikasi on jo alkanut ja olet oikealla koneella, tentti käynnistyy suoraan.

• Jos tulet myöhässä tenttiin, vähentää myöhästyminen tentin kokonaisaikaa.