Vaikuta Tritonian palveluihin! Valtakunnallinen asiakaskysely kirjastopalveluiden kehittämiseksi

Maan kaikkien kirjastojen asiakkaat pääsevät maaliskuussa kertomaan mielipiteensä kirjastopalvelujen merkityksestä sekä siitä, kuinka hyvin oma kirjasto on onnistunut vastaamaan asiakkaidensa tarpeisiin.

Kansalliskirjaston organisoima asiakastyytyväisyyden kartoitus toteutetaan verkkokyselynä samaan aikaan kaikissa ammattikorkeakoulu- ja yliopistokirjastoissa. Lue Kansalliskirjaston tiedote kokonaisuudessaan tästä.

Vastaamalla kyselyyn voit vaikuttaa Vaasan tiedekirjasto Tritonian kirjastopalveluiden kehittämiseen sekä uusien palveluiden luomiseen. Lisätietoja kyselyyn vastaamisesta Tritonian verkkosivuilla.