YTHS:n opiskelijaraatiin haetaan jäseniä vuodelle 2023

YTHS:n opiskelijaraati

Kiinnostaako sinua opiskeluyhteisösi ja korkeakouluopiskelijoiden hyvinvointi- ja terveyspalvelujen kehittäminen? Onko sinulla ajatuksia siitä, miten YTHS:llä asiointia voitaisiin entisestään sujuvoittaa? Tai millaista terveystietoa ja viestintää opiskelijat kaipaavat?

YTHS hakee nyt jäseniä opiskelijaraatiin vuodelle 2023. Nyt koottavan opiskelijaraadin toimikausi on yksi vuosi. Toiminta alkaa helmikuussa 2023.

Raadin tavoitteena on tuoda opiskelijan ääni mukaan YTHS:n toiminnan ja palvelujen kehittämiseen. Opiskelijaraati koostuu yliopistojen ja ammattikorkeakoulujen opiskelijoista ja YTHS:n asiantuntijoista. Kokoukset järjestetään Teamsin välityksellä, ja ne kestävät kerrallaan maksimissaan pari tuntia.

Lisätietoja tehtävästä ja hakuohjeet löydät YTHS:n verkkosivuilta kohdasta Ajankohtaista > YTHS:n opiskelijaraatiin haetaan jäseniä vuodelle 2023

Eniten reaktioita tällä viikolla