YTHS-päivä 20.3.2019

Tule hakemaan vinkkejä ravitsemuksen vaikutuksista hyvinvointiin ja opiskelukykyyn YTHS-päivänä.

Kaipaatko tukea terveellisen ruokavalion noudattamiseen? Oletko sekaisin erilaisten dieettien ja ruokavalioiden viidakossa? Janoatko lisätietoa terveellisestä ravitsemuksesta?

Ravitsemuksella on vaikutusta opiskelukykyysi, jaksamiseen ja mielialaasi. Valitsemalla mitä pistät suuhusi, vaikutat kaikkiin näihin.

Valtaosa meistä tietää, kuinka pitäisi syödä terveellisesti. Miksi se on kuitenkin niin monelle meistä vaikeaa? Korkeakouluopiskelijoiden terveystutkimuksen (KOTT 2016) mukaan terveyttä edistävä ruokavalio toteutuu tällä hetkellä vain 40 %:lla opiskelijoista. Miksi me emme syö terveellisesti, vaikka tietoa on?

YTHS-päivänä keskiviikkona 20.3. YTHS jalkautuu yliopistokampuksille ympäri Suomea ja haluaa tukea sinua terveellisessä ravitsemuksessa.

Hyvä startti YTHS-päivään – tule aamupuurolle Mathildaan!

YTHS tarjoaa yliopistokampuksilla ilmaista aamupuuroa ja jakaa tietoa terveellisestä ravitsemuksesta. Vaasassa YTHS tarjoaa aamupuurot ravintola Mathildassa klo 8-9. Ota opiskelijakorttisi mukaan.

Lisätietoja YTHS:n verkkosivuilta