Uusi kansainvälinen tieteellinen lehti ilmestynyt Vaasan yliopiston aloitteesta

Uusi kansainvälinen tieteellinen lehti kielikylpyopetuksesta sekä kieltä ja sisältöä integroivasta opetuksesta on ilmestynyt. Aloite tieteellisesti arvostetun lehden, Journal of Immersion and Content-Based Language Education, perustamisesta tuli Vaasan yliopiston professori Siv Björklundilta sekä yliopistonlehtori Karita Mård-Miettiseltä.

Lehden päätoimittajina ovat Björklund sekä Minnesotan yliopiston professori Diane Tedick. Ensimmäisen numeron artikkelien kirjoittajien joukossa ovat mm. maailman eteneviin kielikylpytutkijoihin kuuluvat kanadalaiset Fred Genesee ja Merrill Swain, joista jälkimmäinen on vihitty Vaasan yliopiston kunniatohtoriksi promootiossa vuonna 2011. Lehden kustantaa John Benjamins Publishing Company.