Tule valvomaan Vaasan yliopiston valintakokeita

Katse tulevaisuuteen
Vaasan yliopiston vuoden 2023 valintakokeet järjestetään touko-kesäkuussa. Hakijapalvelut etsii valintakoevalvojia koetilaisuuksiin.

Koetilaisuudet järjestetään seuraavasti:

• Tiistai 30.5. klo 10-14
    Diplomi-insinöörikoulutus (tekniikan alan yhteisvalinta)
  • Keskiviikko 31.5. klo 12-16
    Hallintotieteet (hallintotieteiden yhteisvalinta)
  • Tiistai 6.6. klo 12-15
    Kauppatieteet (kauppatieteellisen alan yhteisvalinta)
  • Perjantai 9.6. klo 12-15
    Tuotantotalous ja tietojärjestelmätiede sekä
    Viestintätieteet

Perjantaina 9.6. järjestettävään kokeeseen etsitään valvojia Vaasan lisäksi Tampereella (Tampereen yliopiston Hervannan kampus), Oulussa (Oulun yliopiston Linnanmaan kampuksella) ja Espoossa (Aalto-yliopiston Otaniemen kampuksella) pidettäviin koetilaisuuksiin.

Valvojien toivotaan olevan käytettävissä vähintään 1 tunti ennen kokeen ilmoitettua alkamisaikaa ja enintään tunti kokeen päättymisajan jälkeen. Lisäksi Vaasaan tarvitaan erikseen valvojia, jotka ovat valmiita valvomaan pidempään osalle hakijoista myönnettävän lisäajan vuoksi (1 tunti yllä mainittujen koeaikojen lisäksi).

Koetilaisuuksissa valvojat huolehtivat kokeiden alkutoimenpiteistä ja hakijoiden ohjeistuksesta sekä aktiivisesta kokeen valvomisesta.

Kaikille valvojille järjestetään koulutus 24.5. klo 14 alkaen. Koulutus järjestetään etäyhteydellä Zoomissa.

Muille kuin Vaasan yliopiston hallintohenkilökuntaan kuuluville valvojille maksetaan koulutuksesta ja valvonnasta palkkio, 13€/tunti. Palkkiota maksetaan valvojan todellisen työajan mukaan täysinä tunteina (koulutus, koeaika + järjestelyt ennen ja jälkeen). Muilla paikkakunnilla valvoville maksetaan valvontapalkkion lisäksi matkakulut julkisten kulkuneuvojen lippuhintojen mukaisesti ja mahdolliset majoituskulut Vaasan yliopiston matkustussäännön mukaisesti.

Mikäli olet kiinnostunut valintakoevalvonnasta, täytä sähköinen lomake Webropolissaviimeistään maanantaina 8.5.2023 klo 23:59. Huomaathan, että et voi toimia valvojana, jos lähipiiristäsi joku osallistuu valintakokeeseen.

Lisätietoja voi kysyä hakijapalveluista.

Hakijapalvelut
Vaasan yliopisto