Tule koehenkilöksi opetuksen pelillistämistä koskevaan tutkimukseen

Tule koehenkilöksi markkinoinnin ja kulutustutkimuksen tutkimusryhmän opetuksen pelillistämistä koskevaan tutkimukseen.

Tutkimuksessa pelaat Nuorten akatemian ja muiden yhteistyökumppaneiden yhteistyönä tuotettua digitaalista oppimispeliä, minkä jälkeen vastaat muutamiin palautekysymyksiin oppimiskokemuksestasi.

Pelisessio kestää noin puoli tuntia, minkä jälkeen samassa koetilanteessa kerätään vastauksia vielä toiseen kulutustottumuksia, arvoja ja hyvinvointia koskevaan kyselytutkimukseen. Kokonaisuudessaan tilaisuus kestää maksimissaan tunnin. Kaikki kokeessa kerätty data on anonyymiä.

Kaikki osallistujat saavat kahvilipun (sis. kahvi tai tee ja pieni suklaapatukka) kampuksen ravintoloihin.

Koetilaisuus järjestetään yliopiston kampuksella keskiviikkona 29.3. klo 16.30-17.30. Tarkemmat tiedot koetilaisuuden paikasta lähetetään ilmoittautuneille.

Ilmoittaudu tutkimukseen täällä viimeistään 26.3.2023 mennessä.

Tutkimuksen tulokset palvelevat valmistuessaan paitsi tiedeyhteisöä, myös julkista sektoria ja kansalaisjärjestöjä sekä yksityisiä yrityksiä ja lopulta kuluttajia.

Lisätiedot tutkimuksesta:

Essi Vesterinen