Tervetuloa uusi opiskelija!

Tervetuloa opiskelijaksi Vaasan yliopistoon! Kampukselle saapuvien uusien opiskelijoiden avuksi on laadittu infosivusto, jonne on koottu ajankohtaista tietoa ja linkkejä opiskelun aloittamisen tueksi. Sivuihin kannattaa tutustua!

Verkkosivuilla on mm. ensimmäisten päivien ohjelmat, ohjeita yliopistoon kirjoittautumiseen sekä tietoa opintojen aloittamisesta. Sivulta on linkit myös kampusalueen karttoihin, opiskelija-asuntoja vuokraavan VOASin verkkosivuille sekä Vaasan kaupungin sivuille.

Ensimmäisinä päivinä uudet opiskelijat saavat mittavan tietopaketin opintojen aloittamisesta ja opiskelusta Vaasassa. Uusien opiskelijoiden tukena alkavassa elämänvaiheessa toimivat yliopiston henkilökunnan lisäksi tuutorit, eli ylempien vuosikurssien opiskelijat. Heidän tehtävänsä on opastaa opintojen aloituksessa ja kampuksen käytännöissä parhaansa mukaan.