Tervahovin remontti alkaa keväällä – opetus järjestetään remontin ajan Fabriikissa

Image
Tervahovin remontti alkaa keväällä 2023. Rakennuksen merenpuoleisen päädyn C- ja D-osiot (Mathilda-ravintola mukaan lukien) suljetaan hiihtolomasta alkaen (viikko 9). A- ja B-osat puolestaan suljetaan kesäkuussa.

Opetukseen käytetään koko remontin ajan Fabriikin opetustiloja ja muita kampuksella sijaitsevia saleja. Luentojen sijainnin voit tarkistaa Lukkarista. Näitä tiloja voi tuttuun tapaan käyttää opetusajan ulkopuolella myös itsenäiseen opiskeluun. Muistathan tarkistaa tilan varauskalenterista, milloin se on varattu opetuskäyttöön.

Exam-tenttisali siirtyy etupainotteisesti ja koeluonteisesti jo Fabriikkiin vanhan Exam-salin ollessa vielä Tervahovissa käytössä. Eli Exam-salit toimivat kahdessa paikassa yhtä aikaa niin kauan, kunnes Tervahovin Exam-sali menee kiinni.

Mathildan ollessa suljettuna Fabriikissa sijaitsevaan ravintola Erkkiin pyritään järjestämään opiskelijahintainen ruokailu ja siitä tiedotetaan erikseen. Cafe Oskar avaa ovensa taas touko-kesäkuussa. Lisäksi opiskelijahintaista ruokaa saa monista muista kampusalueen ravintoloista.

Lisätietoja:
Annukka Jokipii, vararehtori, p. 029 449 8482, annukka.jokipii@uwasa.fi