Teknologia tutuksi -tiedekerho 4.-6. -luokkalaisille SAGA-tiedeluokassa

Teknologiakerho
Oletko kiinnostunut teknologiasta, kolvauksesta ja ohjelmoinnista? Miten toimivat lämpökamerat ja Micro:Bit -ohjelmointi? Haluaisitko ohjelmoida Sphero-robottipalloja?

Teknologia tutuksi -tiedekerhossa 4.-6. -luokkalaiset pääsevät tutustumaan muun muassa teknologiaan, lämpökameroihin, kolvaukseen, ohjelmointiin ja robotteihin. Kerhon aikana vieraillaan Technobothniassa ja katsellaan siellä olevia robotteja. Kerhonohjaajina toimivat tekniikan alan opiskelijat Tuomas, Jussi ja Joel. Kerhosisältö vastaa aika paljon viime vuoden kevään 2023 teknologiakerhoa.

Mitä: Teknologia tutuksi -tiedekerho

Kenelle: 4.-6. -luokkalaisille

Missä: Vaasan yliopisto, SAGA-tiedeluokka, Technobothnia -rakennus

Milloin: Keskiviikkoisin alkaen ke 20.3.-17.4. 2024 klo 18-20, 5 kertaa

Pääkieli: suomi

Huom!: Kerhoon mahtuu viisitoista (15) kerholaista. Jokainen kerholainen vastaa omasta vakuutuksesta. Kerho on maksuton.

Valitettavasti kerhopaikat ovat jo täynnä. Ilmoittaudu varasijalle: saana.soderlund@uwasa.fi

Ilmoittautuneille lähetetään erikseen lisätiedot ja vahvistus kerhosta lähempänä kerhon alkamista.

Tervetuloa mukaan!

Yhteyshenkilö: Saana Söderlund