Peppi opiskelijoiden käyttöön joulukuussa 2021

WebOodi on opiskelijoiden käytössä vielä marraskuuhun 2021 saakka.

Opiskelijan ei itse tarvitse tehdä mitään edistääkseen järjestelmän vaihtumista. Opiskelijoiden henkilötiedot, opinto-oikeustiedot, suoritukset jne. siirretään Oodista Peppiin opiskelijan puolesta. Käyttöönoton jälkeen tullaan järjestämään opiskelijoille HOPS-työpajoja, joissa opiskelijat voivat tutustua Peppiin ja muokata omaa HOPSiaan.

• WebOodi on käytössä siis vielä yli vuoden, marraskuuhun 2021 saakka.
  • Opintotietojärjestelmän vaihtuessa on järjestelmissä 3 viikon käyttökatko, kunnes...
Peppi
  • Peppi tulee opiskelijoiden käyttöön joulukuussa 2021.
  • Pepin opiskelijan työpöydän pääsivu näyttää suurin piirtein tältä:
Peppi opiskelijan työpöytä
  • Moodleen perustetaan opiskelijoille suunnattu Peppi-info sivu, josta ilmoitetaan opiskelijoiden uutisissa lähiaikoina. Moodle-sivulla kerrotaan lisätietoa Pepistä ja tiedotetaan opiskelijoille Pepin käyttöönottoprojektin etenemisestä. Opiskelijat voivat myös kysyä sitä kautta kysymyksiä ja keskustella Pepistä. Kysymyksiä voi aina lähettää myös sähköpostitse peppi@uwasa.fi.