Opiskelijoiden mielenterveyspäivässä puhutaan kohtuudesta

Image
Opiskelijoiden mielenterveyspäivää vietetään keskiviikkona 19.4.2023 ja kampanja kestää koko viikon 16.

Opiskelijoiden mielenterveyspäivä on Opiskelijoiden hyvinvointiverkoston järjestämä kampanjapäivä, jolloin nostetaan esiin opiskelijoiden mielenterveystilannetta ja kannustetaan kaikki toimimaan opiskelijoiden mielenterveyden edistämiseksi. Kampanjaa koordinoi Nyyti ry.

Tämän vuoden kampanjateema on kohtuus.

YTHS järjestää opiskelijoiden mielenterveyspäivänä 19.4. klo 12–15 Kohtuutta etsimässä -webinaarin, jossa etsitään keinoja pitää asiat kohtuudessa ja puhutaan siitä, mitä opiskelijat, yhteisöt ja yhteiskunta voivat tehdä, jotta yksilölle ei tule sietämättömiä paineita.

Pääset mukaan webinaariin YTHS:n YouTube-kanavan (@YTHSvideo) etusivulta tai suoralinkillä. Tilaisuuden aikana voit osallistua keskusteluun chatin kautta.

Lisätietoja opiskelijoiden mielenterveyspäivästä ja Kohtuutta etsimässä -webinaarista löydät YTHS:n verkkosivuilta kohdasta Ajankohtaista > Opiskelijoiden mielenterveyspäivässä puhutaan kohtuudesta.