Opiskele eurooppalaisten yliopistojen kursseja verkossa – haku EUNICE-kursseille päättyy 15.9.

Image
EUNICE European University tarjoaa laajan kirjon verkkokursseja lukuvuonna 2023–2024. Kurssit ovat Vaasan yliopiston opiskelijoille maksuttomia ja niistä saa opintopisteet. Kurssit käyvät tutkintoihin vapaavalintaisiin opintoihin.

EUNICE-kurssit ovat oiva mahdollisuus oman tutkinnon monipuolistamiseen ja eurooppalaisten EUNICE-kumppaneiden opintotarjonnan hyödyntämiseen.

Lisätietoa vaatimuksista, kurssiohjelmasta ja ilmoittautumisesta saat oheisista linkeistä. Opetus on pääsääntöisesti englanniksi ja kursseilla odotetaan yleensä B2-tasoista englannin kielen taitoa. Huomaathan, että kursseille on rajallinen määrä paikkoja, ja viimeinen ilmoittautumispäivä on 15. syyskuuta 2023.

Languages

Engineering: Energy, Transport/Mobility, Environment