Muistutus: Kesäopintoja IoT-ratkaisujen tietoturvasta Puolassa – hae 20.5. mennessä!

Image
Cybersecurity of the IoT Solutions -kurssilla pääset osallistumaan IoT-laboratioon Puolassa yhdessä muiden eurooppalaisten korkeakoulujen opiskelijoiden kanssa. Ilmoittaudu 20. toukokuuta mennessä! Kurssin tarjoaa eurooppalainen EUNICE-verkosto.

Cybersecurity of the Internet of Things solutions -kurssi järjestetään 12.6.–30.7.2023 ja sen laajuus on 15 opintopistettä. Kesäkuun osuus on verkko-opiskelua, ja heinäkuun lähiosuudella opiskelijat pääsevät tutustumaan Poznańin teknillisen yliopiston (PUT) IoT-laboratorioon. Ohjelmassa on myös puolalaiseen kulttuuriin ja Poznańin kauniiseen kaupunkiin tutustumista. Osallistujille tarjotaan lähiosuudelle majoitus sekä taloudellista tukea matkaan.

Kurssille voivat hakeutua kaikki läsnäolevat Vaasan yliopiston opiskelijat, joilla on B2-tasoinen englannin kielen taito sekä perustietämystä TCP/IP-protokollista, verkkolaitteiden välisestä viestintäprosessista ja käyttöjärjestelmistä. Kurssi käy osaksi Vaasan yliopiston tutkintoja ja sopii sekä kandidaatti- että maisterivaiheen opiskelijoille.

Ilmoittaudu Cybersecurity of the Internet of Things solutions -kurssille EUNICE-verkkosivujen kautta.

Tietolaatikko

Mikä ihmeen EUNICE?

Eurooppalainen verkostoyliopisto EUNICE tarjoaa jäsenyliopistojensa opiskelijoille ja henkilökunnalle mahdollisuuksia kansainvälisiin kokemuksiin ja laadukkaaseen verkko-opiskeluun.

EUNICE-yliopiston muodostavat Vaasan yliopiston lisäksi puolalainen Poznan University of Technology, saksalainen Brandenburg University of Technology Cottbus- Senftenberg, espanjalainen University of Cantabria, belgialainen University of Mons, italialainen University of Cataniaja ranskalainen Polytechnic University of Hauts-de-France. Verkoston uusia jäseniä ovat  University of Peloponnese Kreikassa, Polytechnic Institute of Viseu Portugalissa ja University of Karlstad Ruotsissa.