Kesätyö Yhdysvalloissa

New York

Oletko 21-26-vuotias ammattikorkeakoulu-, korkeakoulu- tai yliopisto-opiskelija? Haaveiletko kesätyöstä Yhdysvalloissa? Lähetä hakemuksesi ja koe unohtumattoman kesäseikkailu Yhdysvalloissa.

Kesälle 2023 asiakaspalvelutyöpaikkoja on tarjolla kahdessa uudessa ja täysin erityyppisessä kohteessa  – Yellowstonen kansallispuistossa Wyomingissa ja Legoland-teemapuistossa New Yorkin osavaltiossa.

Vuodesta 1997 järjestetyn Work & Travel-ohjelman kautta Yhdysvaltoihin on lähtenyt kesätöihin jo yli 1 000 suomalaisnuorta. Amerikkalaisen viisumisponsorin ja SAM:n kautta järjestyy palkallinen työpaikka, viisumiasiat ja majoitus sekä mahdollisuus tutustua amerikkalaiseen kulttuuriin kymmenille korkeakouluopiskelijalle joka vuosi.

Voit tehdä Yhdysvalloissa töitä noin 3 kuukautta ja halutessasi matkustella töiden päätyttyä 30 päivän ajan.

Hakuaika kesän 2023 työpaikkoihin päättyy perjantaina 3.2.2023.

Lisätietoja Suomi-Amerikka Yhdistysten Liiton (SAM) verkkosivuilla kohdassa Kesätyö Yhdysvalloissa.

Vaasan yliopisto voi myöntää sinulle matka-apurahaa.  Ota yhteyttä urapalveluihin s-postitse osoitteessa  harjoittelu(at)uwasa.fi.