Kesäkoulut 2023 ulkomailla

Kesäkoulut

Vielä ehdit hakeutua vuoden 2023 kesäkouluihin ulkomaille!

Vaasan yliopisto tarjoaa opiskelijoilleen mahdollisuuden ottaa kesäkausi paremmin käyttöön tukemalla vaihto-opintoja ulkomaisilla kesäkursseilla. Kesäkoulut (Summer Schools / Summer Academy) soveltuvat hyvin sellaisille opiskelijoille, jotka eivät voi osallistua koko lukukauden mittaiseen vaihtoon. Kesäkouluja järjestetään etenkin kesä-elokuussa. Opiskelu kesäkursseilla kestää usein n. parista viikosta kuukauteen. Kesäkouluista voi pääsääntöisesti saada opintopisteitä, jotka voi hyväksilukea omaan tutkintoon.

Kesäkoulut ovat pääasiassa maksullisia, ja opiskelija maksaa kurssimaksun itse. Kesäkouluihin on kuitenkin mahdollista saada Vaasan yliopiston myöntämää apurahaa.

Kesäkoulukohteet sekä tietoa apurahan hakemisesta löydät Opiskelijat-sivuilta kohdasta Kansainvälisyys ja vaihto-opiskelu > Kesäkoulut.

Kysy lisää Liikkuvuuspalveluista outgoing.international(at)uwasa.fi.