Kansainvälisiä tekniikan opintoja – ilmoittaudu 11.9. mennessä syksyn EUNICE-kursseille!

EUNICE-logo
Vaasan yliopiston opiskelija – sisällytä tutkintoosi kansainvälisen EUNICE-verkostoyliopiston kursseja! Ilmoittautuminen syksyn kursseille on nyt käynnissä.

EUNICE-verkostoyliopiston tarjonnassa on syksyllä 2022 seuraavat tekniikan alan kurssit:

Ilmoittaudu kursseille oheisten linkkien kautta. Ensimmäisten kurssien ilmoittautuminen päättyy jo 11.9., joten ole nopea! Huomaathan, että ilmoittautumisissa ja muissa aikatauluissa noudatetaan Keski-Euroopan aikaa (UTC+01:00). Kurssien opetuskieli on englanti.

Voit sisällyttää kurssit tutkintoosi esimerkiksi vapaavalintaisiin opintoihin tai koostaa EUNICE-opintokokonaisuuden (väh. 15 opintopistettä, ei pelkkiä kieliopintoja). EUNICE-verkostoyliopisto tarjoaa myös muita kursseja lukuvuoden 2022–2023 aikana, ja kurssitarjontaa päivitetään lukuvuoden mittaan. Tutustu kurssitarjontaan.