Joulukuun Research News ilmestyi

Research News of the University of Vaasa on ilmestynyt. Kyseessä on Vaasan yliopiston tutkimusta esittelevä englanninkielinen julkaisu, josta löydät tiedot yliopistomme uusimmista tutkimuksista.
Research News December 2015

Uusin Research News esittelee muun muassa tutkijatohtori Olivier Wurtzin Vaasan yliopiston Johtaminen ja organisaatiot -yksiköstä.Wurtz tutkii kansainvälistä liikkuvuutta (international mobility).

Lehti kertoo myös mitä tapahtuu tutkimukselle, kun tutkimusrahoitus on murroksessa.

Tutkimusryhmistä esille pääsee FFA eli Finance and Financial Accounting, joka menestyi hyvin myös yliopiston tutkimuksen kokonaisarvioinnissa.

Lehdessä esitellään myös miten Vaasan yliopiston Kielipalveluissa tutkitaan. Haastattelussa on uusi englannin opettaja Nicole Keng.

Lisäksi Research News kertoo yliopiston tutkijoiden uusimmista julkaisuista ja uusimmista tutkimushankkeista. Lehdessä on julkaistu tiedot myös tuoreimmista väitöksistä.

Seuraava Research News ilmestyy maaliskuussa.

Joulukuun Research News