Innostu opiskelusta keväällä 2023!

Keltaisia hehkulamppuja oranssilla pohjalla

Näin joulun lähestyessä on aika kääntää katseet jo tulevaan kevätlukukauteen 2023. Avoimessa yliopistossa ilmoittautuminen kaikkiin lukuvuoden 2022-2023 opintoihin on ollut mahdollista heti alkusyksystä lähtien, joten jos opiskeluinspiraatio iskee, kannattaa jo nyt poimia tarjonnastamme kiinnostavat opintojaksot ja varmistaa oma paikka kevään toteutuksilta!

Kauppatieteiden perusjaksoja tarjolla myös keväällä!

Kaikille kauppatieteistä kiinnostuneille meillä on hyviä uutisia. Jos esimerkiksi johtamisen, markkinoinnin, talousoikeuden tai laskentatoimen ja rahoituksen perusopintojaksot ehtivät syksyllä -22 mennä ohi, ovat nämä opinnot tarjolla myös keväällä -23 omina toteutuksinaan:

Myös muita kauppa-, hallinto- ja viestintätieteiden sekä tekniikan opintoja starttaa heti vuodenvaihteen jälkeen, tässä muutama nosto:

Koko kevään 2023 opintotarjonnan löydät verkkosivuiltamme (haku tehty valmiiksi).

Avoimen yliopiston opiskelijatarinoista lisämotivaatiota opiskelun aloittamiseen

Avoimessa yliopistossa voi opiskella monenlaisin tavoittein. Osa opiskelijoista haluaa kokeilla yliopisto-opintoja tai valmistautua pääsykokeisiin, kun taas osa miettii alanvaihtoa tai haluaa muutoin kehittää omaa ammatillista osaamistaan. Myös tutkintotavoitteinen opiskelu voi olla tähtäimessä. Olemmekin koonneet verkkosivuillemme erilaisten opiskelijoiden tarinoita valottamaan lisää avoimen yliopiston opiskelukäytäntöjä sekä herättämään motivaatiota oman opiskelupolun löytämiseksi.

Tutustu opiskelijatarinoihin

Avoimen väylän verkkoinfo tiistaina 24.1.2023 klo 17.30-18.30

Järjestämme avoimen yliopiston väylän hausta kiinnostuneille verkkoinfon tiistaina 24.1.2023 klo 17.30-18.30. Infossa opintoneuvojamme Kristiina Pulakka ja Tiia Ahonen esittelevät Vaasan yliopiston eri väylävaihtoehtoja ja vastaavat opiskelijoiden kysymyksiin. Voit tulla linjoille kuuntelemaan, vaikka avoimen yliopiston väylä ei vielä olisikaan tähtäimessäsi tai olet vasta aloittanut yliopisto-opinnot avoimessa.

Tilaisuuden linkki lisätään näille sivuille lähempänä infon ajankohtaa!