Ilmoittautuminen avoimen yliopiston opetukseen alkaa

Ilmoittautuminen avoimen yliopiston koko lukuvuoden 2011-2012 opintoihin alkaa maanantaina 8.8. klo 9.00.

Opetustarjonnassa on monipuolinen valikoima kauppatieteiden, hallintotieteiden, teknillisen ja viestintätieteiden alan opintoja sekä tutkintoihin kuuluvia muita opintoja, esimerkiksi menetelmä- ja kieliopintoja. Opintoja on tarjolla Vaasassa ja monilla yhteistyöpaikkakunnilla. Osan opinnoista voi suorittaa verkossa asuinpaikasta riippumatta.

Myös kevään 2012 opintoihin ilmoittaudutaan jo elokuusta lähtien. Opintoihin, joissa on rajoitettu osallistujamäärä (R), kannattaa ilmoittautua heti ilmoittautumisen alkaessa, sillä R-kursseille opiskelijat otetaan mukaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Lisäksi kokonaisuuteen ilmoittautuvalla on etusija opiskelupaikkaan kokonaisuuteen sisältyvällä yksittäisellä kurssilla.

Lisätietoja avoimen yliopiston sivuilta