Harjoitteluvouchereita haettavana vuonna 2018 suoritettaviin harjoitteluihin

Vaasan yliopistossa on otettu käyttöön Harjoitteluvoucher opintoihin sisällytettävän harjoittelun tueksi.
Harjoittelu lisää opiskelumotivaatiota.jpg

Harjoitteluvoucherilla halutaan tukea Vaasan yliopiston opiskelijoiden työllistymistä oman alan tehtäviin jo opiskeluaikana. Harjoitteluvoucherit suunnataan jo pidemmälle opinnoissaan edenneille perustutkinto-opiskelijoille, joilla on tarve oman alan työkokemukselle.

Harjoitteluvoucheria hakee opiskelija ja se maksetaan hänet palkkaavalle työnantajalle.

Harjoitteluvoucherin arvo on 1800€ ja edellyttää vähintään 3 kk:n harjoittelua.

Harjoittelupaikan ei tarvitse olla tiedossa vielä harjoitteluvoucheria haettaessa.

Harjoitteluvoucher-hakuaika on 15.11.-30.11.2017.

Hakulomakkeen löydät Opiskelijat-sivuilta kohdasta Opinnot > Harjoittelu > Työharjoittelu > Harjoitteluvoucher.

Tietoa harjoitteluvoucherin myöntämisen ja käyttämisen edellytyksistä löydät kohdasta Harjoitteluvoucher > Harjoitteluvoucherin ehdot.

Lisätietoja:
Amanuenssi Minna Kari, etunimi.sukunimi@uwasa.fi