Haku kansainväliseksi tutoriksi on auki!

Image
Syksyllä yliopistoomme saapuvat vaihto-opiskelijat tarvitsevat sinua! Kuka tarjoaa heille salmiakkia, neuvoo miten saunotaan tai selittää, mikä on akateeminen vartti, ellet sinä?

Auta siis tekemään kansainvälisten opiskelijoiden kokemuksesta Vaasassa unohtumaton. Kansainvälisenä tutorina saat opintopisteiden lisäksi kansainvälistä kokemusta sekä monta uutta sohvaa, joilla nukkua seuraavalla ulkomaanmatkallasi Euroopassa ja muualla maailmassa. Yliopiston kv-liikkuvuuspalvelut toimiston tutorina saat suunnitella ja järjestää erilaisia aktiviteetteja sekä tapahtumia tutorryhmän ja kv- liikkuvuuspalvelujen henkilökunnan tukemana.

Haku kansainväliseksi tuutoriksi on auki sunnuntaihin 9.4.2023 saakka

Hae täyttämällä hakulomake

Lisätietoa saat englanninkielisiltä sivuiltamme Internationalisation at Home josta löydät tietoa tutorin tehtävistä sekä hakulomakkeen.

Jos sinulle herää kysymyksiä, ota ihmeessä kv-toimistoon yhteyttä sähköpostilla incoming.international@uwasa.fi

Image