Hakijapalvelut hakee kahta yliopistoharjoittelijaa

Image
Hakijapalvelut hakee kahta yliopistoharjoittelijaa kansainvälisten tutkinto-ohjelmien hakujen ja valintojen toteuttamiseen. Harjoittelun kesto on 6 kk, aloitus lokakuussa 2023. Hakuaika päättyy 28.9.2023.

Haemme kahta yliopistoharjoittelijaa Vaasan yliopiston Opiskelun ja koulutuksen palvelut -yksikköön Hakijapalvelut-tiimiin kansainvälisten tutkinto-ohjelmien hakujen ja valintojen toteuttamiseen. Harjoittelun kesto on 6 kk, aloitus lokakuussa 2023. Osa kuukausista voi olla osa-aikaista työtä. Tarkat ajankohdat sovitaan työhön valittujen kanssa erikseen. Vaasan yliopiston tutkinto-opiskelijat ovat etusijalla harjoittelijatehtävään.

Hakuaika alkaa: 15.09.2023 12:00 Hakuaika päättyy: 28.09.2023 23:59

Sinun tehtäväsi

• kansainvälisten maisteriohjelmien hakujen ja opiskelijavalintojen toteuttamiseen osallistuminen
  • opiskelijavalintatietojen päivittäminen Opintopolku-järjestelmään
  • kansainvälisten hakijoiden neuvonta haun ja valinnan eri vaiheissa
  • muut opiskelijoiden valintaan liittyvät tehtävät

Odotamme sinulta

• huolellisuutta
  • hyviä viestintävalmiuksia
  • oma-aloitteisuutta ja organisointitaitoja
  • sujuvaa kielitaitoa (englanti ja suomi)

Palkka

Tehtävän palkkaus on 1331 e kuukaudessa kokoaikatyöstä.

Hakeminen

Tehtävää haetaan Vaasan yliopiston sähköisellä hakulomakkeella (Jätä hakemus -painike alla). Hakemukseen tulee liittää CV. Hakuaika päättyy 28.9.2023.

Helena Höglund, opiskelijavalintojen palveluvastaava, puh. +358 29 449 8152
Katariina Kempus, opiskelijavalintojen asiantuntija, puh: +358 29 449 8080
Sähköposti: etunimi.sukunimi(a)uwasa.fi

Rekrytointijärjestelmän käyttöön liittyvät kysymykset: careers(a)uwasa.fi