Ennakkotiedot avoimen yliopiston opintotarjonnasta lukuvuodelle 2024–2025 on nyt julkaistu

Tyttö ja poika juttelevat luokkahuoneen ovella
Ensi lukuvuoden opintotarjonta on nyt julkaistu. Tutustu ennakkotietoihin ja merkitse jo nyt itsellesi ylös mielenkiintoisimmat opinnot. Ilmoittautuminen Vaasan yliopiston avoimen yliopiston lukuvuoden 2024–2025 omiin toteutuksiin käynnistyy tiistaina 13.8.2024 klo 10.00.
Vaasan yliopiston avoimen yliopiston opintotarjonta lukuvuodelle 2024–2025 on nyt julkaistu!

Toukokuussa avoimessa yliopistossa valmistellaan jo tulevaa lukuvuotta. Aikaisempien vuosien tapaan olemme jälleen koonneet ennakkotiedot lukuvuoden 2024­–2025 opintotarjontamme kätevästi silmäiltävään muotoon. Pdf-koosteesta löydät sekä Vaasan yliopiston avoimen yliopiston omat toteutukset, että yhteistyöoppilaitostemme toteutukset. Ennakkotietoihin voi tulla pieniä muutoksia, joten opintotarjonta tarkempine toteutustietoineen kannattaa tarkistaa vielä lähempänä ilmoittautumisen avautumista verkkosivuiltamme sekä Opintopolku.fi -sivustolta. Ilmoittautuminen Vaasan yliopiston avoimen yliopiston lukuvuoden 2024–2025 omiin toteutuksiin käynnistyy tiistaina 13.8.2024 klo 10.00.

Lukuvuoden 2024–2025 opintotarjontaan ei suuria muutoksia

Lukuvuonna 2024–2025 opetussuunnitelmiin on tehty lähinnä tarkistuskierros, joten opetustarjontaan ei ole tullut isoja muutoksia. Valikoimastamme löydät laajasti kauppa- ja hallintotieteitä sekä viestinnän ja tekniikan opintoja. Lisäksi opintotarjonnassa on kaikkien koulutusalojen yhteisiä kieli- ja viestintäopintoja, menetelmäopintoja sekä yleisopintoja. Myös aikaisemmilta vuosilta tuttuja integroituja opintojaksoja on jälleen tarjolla. Integroiduissa opinnoissa opetus tapahtuu tutkinto-opiskelijoiden kanssa samoissa ryhmissä. Integroituja paikkoja on rajoitetusti (pääsääntöisesti 5–15 paikkaa/toteutus), joten näihin opintoihin kannattaakin ilmoittautua heti alkusyksystä ja varmistaa oma paikka toteutuksilta!

Lukuvuonna 2024–2025 tarjolla ovat esimerkiksi seuraavat opintokokonaisuudet (ilmoittautuminen aina yksittäisille opintojaksoille):

• Johtaminen ja organisaatiot, opintokokonaisuus 28 op
  • Laskentatoimi ja rahoitus, opintokokonaisuus 27 op
  • Markkinoinnin opintokokonaisuus, 26 op
  • Talousoikeus, opintokokonaisuus 27 op
  • Hallintotieteiden perusopinnot, 30 op
  • Sosiaali- ja terveyshallintotieteen opintokokonaisuus, 27 op
  • Viestintätieteet, perusopinnot 25 op

Tarkempia aikataulu- ja toteutustietoja lisätään Opintopolku.fi –sivustolle sekä avoimen yliopiston omille verkkosivuille kesän kuluessa. Kannattaakin vielä kesäloman aikana käydä tarkistamassa lukuvuoden 2024–2025 opintojen tarkemmat toteutustiedot ja ilmoittautua mukaan heti elokuussa! Ilmoittautuminen avataan koko lukuvuoden opintoihin, joten voit poimia kiinnostavia opintoja sekä syksyn -24 että kevään -25 tarjonnasta.

Tutustu ennakkotietoihin lukuvuoden 2024–2025 opintotarjonnasta (avautuu pdf-tiedostona)

Avoimen yliopiston yhteystiedot